مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-05-17سياسي

بدون اعتماد اجتماعی سرمایه اجتماعی شکل نمی گیرد


مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، سرمایه اجتماعی را لازمه اداره کشور دانست و گفت: اگر در خانواده اعتماد نباشد، در جامعه هم اعتماد وجود نخواهد شد و بدون اعتماد اجتماعی سرمایه اجتماعی شکل نمی گیرد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، سرمایه اجتماعی را لازمه اداره کشور دانست و گفت: اگر در خانواده اعتماد نباشد، در جامعه هم اعتماد وجود نخواهد شد و بدون اعتماد اجتماعی سرمایه اجتماعی شکل نمی گیرد.

فیروز فاضلی در اختتامیه پویش مجازی اعتماد بیدار که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان برگزار شد، با تاکید بر لزوم تولید محتوا در حوزه اعتماد اجتماعی، اظهار کرد: کسی که درک درستی از زمان نداشته باشد، درک زبان نیز نخواهد داشت و در چنین شرایطی سکون ایجاد می شود و زندگی معنا ندارد.

وی درک زمان را به معنی عجین شدن با اقتضائات روز دانست و افزود: پاندمی کرونا فرصت استفاده درست از فضای مجازی و ابزارهای دیجیتال را فراهم کرده و باید این فرصت را برای تولید محتوای درست و اثرگذار غنیمت بشماریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه زندگی ما با فضای مجازی پیوند خورده و ابزارهای دیجیتال به همه عرصه های فردی و اجتماعی ورود پیدا کرده است، گفت: خوشبختانه زیرساخت تولید محتوا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون اعتماد اجتماعی سرمایه اجتماعی شکل نمی گیرد

بدون اعتماد اجتماعی سرمایه اجتماعی شکل نمی گیرد